Pagina: Service
Pagina: Service
Pagina: Service
Pagina: Service
Pagina: Service
Pagina: Service

Service

No-Nonsense

Laagdrempeligheid, no-nonsense en hoogstaande service & dienstverlening vormen de belangrijkste speerpunten binnen onze organisatie. Aandacht voor individuele wensen en behoeften, kwaliteit en het nakomen van gemaakte afspraken zijn bij Kien vanzelfsprekend. Niet voor niets behoord Kien tot de meest toonaangevende Alfa Romeo dealer van Nederland.

Onze medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) en Nijmegen. Op zoek naar een passende Alfa Romeo of vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Goed geregeld!

Vanzelfsprekend kun je met al je vragen over je Alfa Romeo bij ons terecht op telefoonnummer 026-3690000 in Velp (Arnhem) en 024-7511111 in Nijmegen.

Waarom Kien?

Driven by you.

In april 2010 hebben wij onze dienstverlening uitgebreid naar de andere kant van de Waal: Nijmegen. Daarnaast zijn wij sinds september 2015 met trots één van de acht officiële Abarth dealers in Nederland.

Abarth is een eigenzinnig merk met karakter, dat in stijl topprestaties levert. De waardering van onze relaties maakt dat Kien anno nu behoort tot de top van de Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten in Nederland.

Onze relaties staan dan ook centraal in alles wat we doen: Kien is driven by you.

Kien Alfa Romeo
Kien Fiat
Kien Fiat Professional
Kien Jeep
Kien Dodge
Kien Abarth

Stichting Gaandeweg

Stichting Gaandeweg

Stichting Gaandeweg is er voor gezinnen die geconfronteerd worden met kinderkanker. Deze gezinnen bieden zij een vakantieweek aan. Hierdoor kunnen patiëntjes er samen met hun ouders, broertjes en/of zusjes tussenuit, om energie op te doen voor alles wat nog komen gaat.

Kien is met trots een vriend van dit goede doel en ook wij staan klaar om deze gezinnen te helpen waar het kan!

Stichting Gaandeweg is er voor gezinnen die geconfronteerd worden met kinderkanker. Deze gezinnen bieden zij een vakantieweek aan. Hierdoor kunnen patiëntjes er samen met hun ouders, broertjes en/of zusjes tussenuit, om energie op te doen voor alles wat nog komen gaat.

Kien is met trots een vriend van dit goede doel en ook wij staan klaar om deze gezinnen te helpen waar het kan!

Ontdek Stichting Gaandeweg

Arnhem

Nijmegen

FAQ

Jazeker! Onze servicemonteurs zijn professioneel geschoold en beschikken over de juiste expertise om alle merken auto’s van onderhoud of reparaties te voorzien.

Onze werkplaats is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. Bij onze vestiging in Velp kun je voor noodgevallen op zaterdag tussen 9.00 tot 13.00 uur terecht.

Onze showroom is geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Op dit moment is het antwoord op die vraag onzeker. Door de maatregelen die al genomen zijn en de maatregelen die ongetwijfeld nog gaan komen, zou de levering van je auto vertraging kunnen oplopen. We zullen je hiervan altijd op de hoogte stellen. Op dit moment is er echter nog geen reden om te vermoeden dat leveringen vanuit onze merken vertraagd zijn.

Indien gewenst kunnen wij de auto bij je thuis afleveren. Wij adviseren je dan om ruim van tevoren contact met ons op te nemen zodat wij dit kunnen inplannen. Daarnaast is het advies om minstens 2 uur na de aflevering nog geen gebruik van de auto te maken.

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan je auto op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op.

Auto’s die worden ingezet voor het vervangend vervoer zijn ten minste 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag weer ingezet. Daarnaast worden de auto’s na gebruik gereinigd, met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

Wij zullen je, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of je de afgelopen 14 dagen in risicogebieden bent geweest en/of je in contact bent geweest met een iemand van wie je vermoed dat zij/hij het Coronavirus heeft. Indien dit het geval is zullen wij je vragen of de afspraak verplaatst kan worden naar een later moment.

Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan. Uiteraard wordt hierbij de veiligheid tijdens het gebruik van je auto uitvoerig bekeken. We hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt. Zo vragen we voor jouw en onze veiligheid of je:

  • Alles wat aan de autosleutel hangt wil verwijderen, voordat je de sleutel achterlaat op de balie
  • Te wachten voor de aangegeven belijning bij de werkplaats receptie
  • De autosleutel te ontsmetten met de daarvoor bestemde reinigingsdoekjes
  • Gepaste afstand te bewaren van andere klanten en de receptionisten, in ieder geval 1,5 meter

Onze receptionisten blijven achter hun bureau zitten. We kunnen ons voorstellen dat dit wat afstandelijk overkomt. Nogmaals: zo bedoelen wij het niet. Het is voor jouw en onze veiligheid! Ook onze monteurs houden in de werkplaats gepaste afstand van elkaar. Na onderhoud en/of reparatie worden de high-touch-gebieden gedesinfecteerd.

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer
  • Wij houden gepaste afstand als wij met je in gesprek zijn
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handen wassen op
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden

Een auto kopen is natuurlijk best spannend. Daarom heb je na de aflevering ruim de tijd om je auto uitgebreid te proberen: maar liefst 14 dagen lang.

Bestel je een auto bij ons, dan is je oude auto inruilen geen probleem.