Home/Merken/Fiat/Service/Servicepas aanvragen
Pagina: Servicepas aanvragen
Pagina: Servicepas aanvragen
Pagina: Servicepas aanvragen
Pagina: Servicepas aanvragen
Pagina: Servicepas aanvragen
Pagina: Servicepas aanvragen

Servicepas aanvragen

Kien Service Pas aanvragen

Met de aanschaf van de Kien Servicepas profiteer je van een aantal belangrijke voordelen in de service en dienstverlening van Kien. De kosten van deze Servicepas bedragen €39,95 per jaar.

Uiteraard dient je auto bij Kien in onderhoud te zijn of te komen. Het onderhoud wordt uitgevoerd volgens het voorgeschreven onderhoudsschema, om jouw auto in perfecte conditie te houden. Met de Kien Servicepas weet je waar je aan toe bent!

De Kien Servicepas is er niet alleen voor nieuwere auto’s, maar ook voor auto’s met iets meer ervaring! Om gebruik te kunnen maken van de Kien Servicepas dient het periodiek onderhoud aan de auto door Kien volgens fabrieksvoorschriften te worden uitgevoerd. Je auto wordt dus te alle tijde met professionaliteit en zorg behandeld.

Vraag hem direct aan!

    Nieuwe Kien ServicepasVerlening Kien Servicepas

    Hoe kunnen we je bereiken?

    Wat voor jou het fijnste is!


    Op vertoon van de Kien Servicepas maak je kosteloos gebruik van de volgende servicecomponenten:

    • Eenmaal per jaar APK, inclusief gasmeting en roetmeting, exclusief wettelijke afmeldkosten
    • Eenmaal per jaar de Zomercheck ter waarde van €29,95
    • Eenmaal per jaar de Wintercheck (ter waarde van €29,95)
    • Vervangen defecte verlichting buitenzijde (behalve Xenon/LED)
    • Buiten de reguliere onderhoudsbeurten bijvullen van vloeistoffen, indien er geen sprake is van een technisch defect. (max. 1 liter)
    • Vervangend vervoer (klasse Fiat 500 of vergelijkbaar) bij onderhoudsbeurten en/of reparaties welke langer duren dan 1,5 uur (excl. €0.20 per gereden kilometer voor brandstofvergoeding, categorie vanaf type A auto)
    • Korting op tarief arbeidsloon oplopend tot 35%, afhankelijk van het bouwjaar van je auto. (niet geldig op onderhoudspakketprijzen).

      • 15% korting bij een auto tussen de 3 en 6 jaar
      • 25% korting bij een auto tussen de 7 en 10 jaar
      • 35% korting bij een auto vanaf 10 jaar

    Driven by you.

    In april 2010 hebben wij onze dienstverlening uitgebreid naar de andere kant van de Waal: Nijmegen. Daarnaast zijn wij sinds september 2015 met trots één van de acht officiële Abarth dealers in Nederland.

    Abarth is een eigenzinnig merk met karakter, dat in stijl topprestaties levert. De waardering van onze relaties maakt dat Kien anno nu behoort tot de top van de Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten in Nederland.

    Onze relaties staan dan ook centraal in alles wat we doen: Kien is driven by you.

    Kien Alfa Romeo
    Kien Fiat
    Kien Fiat Professional
    Kien Jeep
    Kien Dodge
    Kien Abarth

    Stichting Gaandeweg

    Stichting Gaandeweg

    Stichting Gaandeweg is er voor gezinnen die geconfronteerd worden met kinderkanker. Deze gezinnen bieden zij een vakantieweek aan. Hierdoor kunnen patiëntjes er samen met hun ouders, broertjes en/of zusjes tussenuit, om energie op te doen voor alles wat nog komen gaat.

    Kien is met trots een vriend van dit goede doel en ook wij staan klaar om deze gezinnen te helpen waar het kan!

    Stichting Gaandeweg is er voor gezinnen die geconfronteerd worden met kinderkanker. Deze gezinnen bieden zij een vakantieweek aan. Hierdoor kunnen patiëntjes er samen met hun ouders, broertjes en/of zusjes tussenuit, om energie op te doen voor alles wat nog komen gaat.

    Kien is met trots een vriend van dit goede doel en ook wij staan klaar om deze gezinnen te helpen waar het kan!

    Ontdek Stichting Gaandeweg

    Arnhem

    Nijmegen

    FAQ

    Jazeker! Onze servicemonteurs zijn professioneel geschoold en beschikken over de juiste expertise om alle merken auto’s van onderhoud of reparaties te voorzien.

    Onze werkplaats is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. Bij onze vestiging in Velp kun je voor noodgevallen op zaterdag tussen 9.00 tot 13.00 uur terecht.

    Onze showroom is geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

    Op dit moment is het antwoord op die vraag onzeker. Door de maatregelen die al genomen zijn en de maatregelen die ongetwijfeld nog gaan komen, zou de levering van je auto vertraging kunnen oplopen. We zullen je hiervan altijd op de hoogte stellen. Op dit moment is er echter nog geen reden om te vermoeden dat leveringen vanuit onze merken vertraagd zijn.

    Indien gewenst kunnen wij de auto bij je thuis afleveren. Wij adviseren je dan om ruim van tevoren contact met ons op te nemen zodat wij dit kunnen inplannen. Daarnaast is het advies om minstens 2 uur na de aflevering nog geen gebruik van de auto te maken.

    Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan je auto op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op.

    Auto’s die worden ingezet voor het vervangend vervoer zijn ten minste 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag weer ingezet. Daarnaast worden de auto’s na gebruik gereinigd, met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

    Wij zullen je, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of je de afgelopen 14 dagen in risicogebieden bent geweest en/of je in contact bent geweest met een iemand van wie je vermoed dat zij/hij het Coronavirus heeft. Indien dit het geval is zullen wij je vragen of de afspraak verplaatst kan worden naar een later moment.

    Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan. Uiteraard wordt hierbij de veiligheid tijdens het gebruik van je auto uitvoerig bekeken. We hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt. Zo vragen we voor jouw en onze veiligheid of je:

    • Alles wat aan de autosleutel hangt wil verwijderen, voordat je de sleutel achterlaat op de balie
    • Te wachten voor de aangegeven belijning bij de werkplaats receptie
    • De autosleutel te ontsmetten met de daarvoor bestemde reinigingsdoekjes
    • Gepaste afstand te bewaren van andere klanten en de receptionisten, in ieder geval 1,5 meter

    Onze receptionisten blijven achter hun bureau zitten. We kunnen ons voorstellen dat dit wat afstandelijk overkomt. Nogmaals: zo bedoelen wij het niet. Het is voor jouw en onze veiligheid! Ook onze monteurs houden in de werkplaats gepaste afstand van elkaar. Na onderhoud en/of reparatie worden de high-touch-gebieden gedesinfecteerd.

    • Wij schudden tijdelijk geen hand meer
    • Wij houden gepaste afstand als wij met je in gesprek zijn
    • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handen wassen op
    • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik
    • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden

    Een auto kopen is natuurlijk best spannend. Daarom heb je na de aflevering ruim de tijd om je auto uitgebreid te proberen: maar liefst 14 dagen lang.

    Bestel je een auto bij ons, dan is je oude auto inruilen geen probleem.