Wij zullen je, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of je de afgelopen 14 dagen in risicogebieden bent geweest en/of je in contact bent geweest met een iemand van wie je vermoed dat zij/hij het Coronavirus heeft. Indien dit het geval is zullen wij je vragen of de afspraak verplaatst kan worden naar een later moment.
Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan. Uiteraard wordt hierbij de veiligheid tijdens het gebruik van je auto uitvoerig bekeken. We hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt. Zo vragen we voor jouw en onze veiligheid of je:
- Alles wat aan de autosleutel hangt wil verwijderen, voordat je de sleutel achterlaat op de balie
- Te wachten voor de aangegeven belijning bij de werkplaats receptie
- De autosleutel te ontsmetten met de daarvoor bestemde reinigingsdoekjes
- Gepaste afstand te bewaren van andere klanten en de receptionisten, in ieder geval 1,5 meter
Onze receptionisten blijven achter hun bureau zitten. We kunnen ons voorstellen dat dit wat afstandelijk overkomt. Nogmaals: zo bedoelen wij het niet. Het is voor jouw en onze veiligheid! Ook onze monteurs houden in de werkplaats gepaste afstand van elkaar. Na onderhoud en/of reparatie worden de high-touch-gebieden gedesinfecteerd.